skön dag

Vaknade precis lika sent idag också, just pga att jag inte kunde sova igårkväll. Oväntat nog åkte jag till stan utan att köpa något idag också. Effektivt va? Kan aldrig hitta det jag vill. Men har iallafall bestämt mig vad jag ska ha till nyår och har bara dom sista detaljerna som väntar på mig i Huddinge imorgon.  Åkte in med Jessica idag, vilket var väldans trevligt. Har inte träffat henne på gud så lång tid! Kul iallafall!

Nu ska jag snart ner till centrum för att möta upp grabbarna för solning. Småpojkarna kan ju inte själva därför måste dom ha med mästerexperten Paula. Eftersom att det är så underbart skönt att sola så följer jag självklart med. (Om dom lyckas komma iväg någongång!!!) Efter det blir det en sväng förbi Annapanna <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: