pusselipusspuss typ?

Har inte skrivit på någon/några dagar nu. Vet inte riktigt varför, har varit påväg men aldrig riktigt orkat genomföra det fullt ut. Men nu är jag här. Sur och besviken över att förtfarande inte ha min mobil, eller skolkatalogen OCH att vi har ECDL-tenta på Torsdag och Engelska Nationella sak på min självaste födelsedag på Fredag. Skam! Men mest besviken är jag över mobilen! Den är tydligen i Mariehamn eller något liknande, bara för att dom inte kunde laga den här i Stockholm. Gaah, blir galen. Inte för att ni kanske bryr er. Men jag skriver som sagt för min egen skull. Nu börjar snart favvisen "Brothers and Sisters" och tänkte hinna måla naglarna också. Och duschen skulle vara nice också. Haha. Så off I go.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: