pang på

Jag tycker jag var duktig som gick till skolan idag. Eller egentligen, varför skulle jag inte? Men det var duktigt iallafall. Endel stannade faktiskt hemma för att plugga till samhälls provet som var sista lektionen men jag kände att jag var tvungen att gå. Speciellt eftersom att jag inte har varit med mycket alls på gymnastiken och inte heller på franskan de senaste veckorna. Men idag så! Hade gympa med en annan klass också så vi fick lite förändring i det hela. Och körde någon totalt meningslös lek i slutet som ingen fattade någon ting av. Fick värsta flashbacken från sex-års eller något. Kanelbulle-leken kallade vi det. Därav flashbacken.
Samhällsprovet gick iallafall bättre än förväntat. Wii...


Fick precis frågan om vad som händer i helgen och kom på tanken om att FAN va nice det skulle vara att göra något sådär sjukt spontant som att åka upp till fjällen, utomlands eller finlandsfärja. Suger att det är så himla mycket gränser på ålder för sådana saker. Annars hade det bara varit pang-på med alla brudar. Fatta va nice!!

KOMMENTARER


Fett med nice det skulle va! Vi måste skaffa falskleg Paula haha:D

2008-12-18 // 22:59:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: