brudibrudibrudaar

Måste säga att jag hade en väldigt trevlig födelsedag igår. Tack vare alla trevliga människor runt omkring mig! Och självklart brudarna som gjorde min dag och tillslut kväll också. Fick massa jätte fina presenter också, kan fota allt lite senare så får ni se. Har väll inte så mycket att säga om kvällen, vi körde efter "time will tell" och det ledde tillslut till något bra. Men kallt som fan blev det för mig och Elin ut i småtimmarna. Mer än så blir det nog inte sagt.





Ikväll ska jag dra hit de "gamla" Kungis brudarna. Ska bli trevligt för det var ett tag sen vi sågs allihoppa. Det blir väll lite chill-kväll alltså. Ska bli skönt!  Nu ska jag göra mig i ordning och ta en tripp in till stan tror jag. Får se om jag får någon med mig eller om jag tar en snabbis själv.  Skulle vilja sola också men icke. Då blir jag bara sjuk igen..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: