:)

Lördagskvällen blev trevligt med Erik som vanligt.Blev lite ändrade planer bara.Fikaställena var stängda över hela stan så det skret sig.Och filmen "30 days of night" blev det inte heller utan det blev Cloverfield.Och det var tur att vi bytte,för den var jäkligt bra.Förutom lite konstigt och plötsligt slut men jag rekomenderar den starkt ändå!

Trots att jag inte la mig allt för tidigt kom jag upp innan 10 i morse.Stolt.Käkade lite frukost och pillrade mig iväg till Lidingö.Träffade syrrorna och hela kittet,alla utom pappa som är i Frankrike.
Blev genomgång av matten eftersom att vi har prov på Tisdag och våran lärare vägrar komma på lektionerna.
Förstod så sjukt mycket bättre när Jenny förklarade än när Rullis gör det.Tack för det!
Jaa..så jag kom inte därifrån förens vid 8 tiden.Kom hem någon gång runt 9 och började kolla på franskan.Som också är på Tisdag! Jippi,liksom.Får se hur det blir med den..

Så min Söndag har gått åt till plugg.Precis som dem brukar.Men det är skönt att ha det gjort.En vecka kvar till lov,ska bli så skönt.

Har för första gången idag bara satt mig ner och inte gjort någonting.Nu ska jag sluta skriva och ta något att äta,sen ska jag nog sussa.

Natti


PJ

KOMMENTARER


svar: ja men vill se igen :D

2008-02-17 // 22:28:58
Anonym

COTTONFIELD!? HAHA

2008-02-18 // 21:25:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: