alla hjärtans dag

På torsdag är det Alla-Hjärtans-Dag.Personligen tycker jag att det är en gullig dag.Man får visa lite extra kärlek för dem man verkligen tycker om och älskar.Somliga tycker att det bara är onödigt,dumt och ångestbeläggande,och visst får man tycka det,men jag tycker att tanken är gullig och mysig.Man måste ju inte göra något jätte stort bara för att,eller ligga hemma och gråta över att man inte har någon kille/tjej.Eller käka en jävla massa choklad.Haha,det tycker jag är lite roligt.Att käka choklad bara för att det är alla hjärtans dag.

Kan väll kanske bero på att jag gör det jämt annars men..det är ju en bra anledning till att få käka det kanske ;)

Sen är rosor typ den bästa blomman som finns,enligt mig.Och det är ju en bra Alla-hjärtans-Dag present!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: