bye

Nu är det tags!Väskorna är packade,jag är uppe,tågen är igång och allt går som det ska. Så skönt!
Har desvärre inte riktigt vaknat upp ännu,(trots att jag har det).Blev lite för lite sömn i natt tror jag,får försöka sova på tåget.Vilket inte alltid brukar vara så lätt.Jag är klädd i mina baagiga skitkläder så jag hoppas jag inte träffar för många snyggingar..Hah,eller jag hoppas att jag ser dom,men att dom inte ser mig..

Iallafall(!) nu ska jag gå och försöka få någonting i magen och sen bär det av,Sälen here we come.
Kommer nog inte skriva på hela veckan för jag är inte säker på att någon har med sig bärbara datorn och
om den är med är det inte säkert att internett funkar där uppe.Samma sak med TV,ingen tv under en hel vecka.

Ha ett bra sportlov hörrni.. Det ska jag försöka ha:)

PJ


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: