dryg natt

Vaknade inatt och hade så sjukt ont i halsen.Låg och drog mig i någon timme och kunde verkligen inte sova pga halsontet.Asjobbigt.Beslöt mig iallfall tillslut för att gå upp och hämta halstabletter och då blev det mycket bättre.Iallafall för någon timme.När jag sen skulle vakna för att gå till skolan,vaknar jag upp med huvudvärk,snuva,öronvärk och världens trötthet.
Ingen höjdare derekt.Funderade länge på att vara hemma men eftersom att vi har matteprov imorgon så bestämde jag mig för att gå på mattelektionen och se hur det gick.

Och när jag väl hade fått lite lunch i magen mådde jag bättre.Så pass mycket bättre att jag stannade kvar på skolan efter matten.Redovisade på SO;n,sprev ut en jävla bunt med papper med massa fakta till engelskan.Och sen var dagen slut.Sköönt!

När jag väl hade kommit hem tog jag något att äta och började med matten.Låter kanske som om jag har tränat hur mycket som helst,men det har jag inte.Därimot skulle jag behöva det.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: