längtar

Fredagkväll!Hur skönt är inte det.Bestämde mig för att följa med på middagen ikväll med familjen med vänner eftersom att Anna var sjuk.Och planerna för kvällen skulle tillägnas med henne.Lite synd faktiskt,eftersom att vi kommer vara borta två helger under två veckor men det får bli efter det..

Var som sagt på middag.Var trevligt.Var hos min kompis som brukar följa med mig upp till landet på sportloven och åka skidor.I år blir det inte skidor utan snowboard.Ska bli sjukt kul.
Skidor känns tråkigare och tråkigare eftersom att man ändå kan det.Det blir liksom inte lika stor utmaning.


Nu är det bara(?) 4 prov kvar den här veckan och sen är det lov.Förhoppningsvis är det inga läxor och skit kvar efter Onsdag.Det som står på schemat just nu,läxmässigt,är:

Matteprov kap 3&4 Tisdag
Franskaprov kap5&6 + massa annat Tisdag
Hemkunskap hela papret (fram & bak) Onsdag
Musik hela papret (fram & bak)Onsdag

Antagligen kommer det komma någon SO eftersom att jag dels inte kunde redovisa idag pga att min lärare helt plötsligt tog semester(?)Blev väldigt irriterad,om man säger så.Eftersom att jag ville ha det överstökat,och eftersom att det redan har skjutits upp i 2 veckor.Åå..störande.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: