måndag

Har precis varit och tränat.Känner mig lite duktig,trots att jag inte gav allt,pga att jag bara var allt för trött.
Hann inte göra mycket alls efter skolan.Josse följde med mig hem en stund men var sen tvungen att bege sig hemmåt för att hämta kläder till träningen.

Var lite dum,för jag glömde helt bort att jag egentligen skulle vara hemma och släppa in mamma innan jag kunde åka någon stans.Så eftersom att hon inte hade några nyckar fick hon ringa morfar och så,lite dumt kanske.


Hade föresten Hkk prov idag.Skönt att ha det gjort första dagen.Imorgonbitti har jag,sofie och damla muntliga nationella i engelska.Ska bli skönt att ha det gjort också,men kommer nog vara rätt nervös.

KOMMENTARER


Anonym

va? hade ni hkk prov? var det inte no :O

2008-02-11 // 22:00:00

det gick ju okej för oss ju :D

2008-02-12 // 18:51:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: