PJP

Sitter för tillfället hos Josefin.Har precis käkat spagetti med köttbullar,och efter det glass med varma hallon och chokladsås.Haha,vadå tjockisar :)
Egentligen skulle vi plugga musik,men eftersom att det inte är något prov utan bara läxförhör så tar vi det när vi kommer hem istället.Men kom precis på att det är Gossip girl,Brothers and sisters och Gynning ikväll.Får se,har ju iförsig sett gossip girl avsnittet och gynning är inget måste,tror jag.Men jag kanske hamnar framför tv ikväll ändå.Haha,mitt nya konstiga motto är ju att inte göra läxor efter nio,så..

Hade iallfall matteprov idag,gick väll helt ok.Hoppas jag.Kändes ganska bra iallfall. Nu ska jag återgå till mitt lekande med min älskade vän josefin,haha 

Hare!
PJ

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: