plastbit orsakar cancer!?

Helt plötsligt funkar min blogg som vanligt igen.Jag kan välja stil och hela köret,va skönt.Nu kan jag sätta in lite bilder också.Har saknat det lite..

Från idag,på matten..Helt plötsligt tyckte alla(framförallt killarna) att det började lukta rök.Det visade sig vara någon plastbit som hade kommit imellan ouverheaden och lamp-ouverheaden.Alla flydde till fönstrerna och öppnade dom.Bara Nicke som var försyld som satt kvar i mitten,haha. Sen alla tjejer. Orsaken till att alla flydde till fönstrerna var att alla trodde att de skulle få cancer om dom satt kvar och fick in röken i lungorna..haha,hajja den!?Röken var enorm och spred sig över hela skolan,som ni ser...

image49

KOMMENTARER


haha, det är typ min mattebok som ligger där, men inget häfte, man är ju SÅ aktiv på matten, right paula? :D

2008-02-21 // 20:54:03

haha aa..precis..jag tror jag räknade 4 tal,imponerande va?;D

2008-02-21 // 21:04:21

det är alltid nått iaf, haha ;D

2008-02-23 // 16:37:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: