Sälen nästa

Nu är det äntligen lov.Åker till Sälen imorgon.Känner mig verkligen inte redo för det men det blir nog skönt ändå.Blir lite extra glad när jag tänker på att jag ska åka snowboard,haha.
Har inte ens börjat packa vilket är dumt eftersom att jag har annat att göra ikväll.Men jag orkar inte.Har ingen aning om vad jag ska ha med mig.Självklart vet jag vad liksom,vantar,mössa,halsduk och allt det där men jag hatar alla mina skidkläder och trots det har jag inte fått några nya.Hatar det.Nästa år ska jag ha nya.Vad ni än säger!

Tänkte åka till Kungens kurva senare och köpa mängder av godis,och förhopplingsvis sola en sista gång innan jag ska fara upp till snön och kylan.Hade också tänkt att jag skulle till pappa för att jag hade för mig att han hade en snowboard(eftersom att han också åker)och då tänkte jag att jag kanske skulle kunna låna lite grejjer där.Men icke sa nicke,inte hade han det inte.Och inte heller mina skidglasögon som iförsig han köpte förra året i Lindvallen.Lite surt,men han lova att fixa pengar så jag kunde köpa ett par nya.Hihi,tackar,liksom..
Hade också tänkt mig en mysig fika,men tror inte det hinns med..Tyvärr..

KOMMENTARER


I will miss you

2008-02-22 // 18:07:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: