soft dag

Hemma från skolan tidigt idag.Har varit en skön dag.Hade iförsig hkk prov trots att det sades igår att det inte skulle vara prov.Det ledde ju självklart till att jag inte pluggade så det gick inte så bra på provet,och eftersom att jag vill hålla kvar/höja mitt betyg så frågade jag om jag fick göra provet efter lovet,och det fick jag.Som tur var.
Efter provet gjorde vi vofflor med sylt och grädde!Mums..

Sen var det prov igen.Eller läxförhör,som hon kallade det!? Men eftersom att hon kommer betygsätta det så tycker jag det räknas som ett prov,haha.Det gick bra så det gör väll inte så mycket.
¨På svenskan körde vi heta stolen (tror jag det heter).Sjukt chill.Sen var skoldagen slut.Nu ska jag plugga franska för jag har prov igen imorgon.Efter det är det slut,och lov.Fatta vad skönt?

Måste börja packa till sportlovet också...hjälp...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: