bakkortet är redan länsat

Söndagkväll,redan! Har varit en skön helg,kunnat göra vad jag vill och inte stressat runt på 1000 olika ställen.Därimot är jag långt från utvilad.Har väll inte blivit allt för tidigt man har lagt sig.

Idag har jag iallafall inte gjort så jätte mycket.Vaknade ganska tidigt,runt 10-11.Gick upp,gjorde nada till någon gång vid två tiden.Då hade jag och erik-en vaknat lite mer till liv och bestämde oss för att träffas.Hoppade snabbt in i duschen och träffades sen.Planerna sprack redan när vi möttes,ingen god choklad/kaffe där inte.Vi skulle nämligen testa smörgåsbodens kaffe.Eller Erik skulle.Men självklart var det stängt och vi fick ta en smaklös och äcklig kaffe/choklad på pressbyron istället.Smaka i prencip bara vatten.Ingen höjdare.Gick en prommis runt i Huddinge och sen var det dags för mig att bege mig hemmåt igen.

Har lagat thai-mat här hemma till både mamma och morfar.Skulle egentligen testa rätten som jag har valt att göra på hemkunskapen.Blev ganska bra faktiskt,smakrik. :)

Ikväll ska jag vara hemma.Kanske göra matte-läxan(om jag orkar),fixa lite för imorgon.Sen är det massa filmer som jag vill se också.Har redan sett dom men det var ett bra tag sen.Synd bara att alla går samtidigt...

KOMMENTARER


nice med thai, inte visste jag att du va så duktigt;P

2008-01-27 // 18:58:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: