beslutsångest

Dagen innehöll inget speciellt. Lite träning till Nationella på både matten och svenskan,Lunch,ingen franska,film på engelskan,slöjd och inget elevens val. Riktigt nice när jag väl tänker efter!

Imorgon är det iallfall hemkunskap,ingen höjdare.+ musik.Ingen höjdare där heller.Ska ha något slags prov,inte riktigt säker på vad faktiskt.Men på hemkunskapen ska vi nog baka bröd eller bullar eller något liknande så jag hoppas på att det inte är för ansträngande.

Har föresten ett väldigt svårt dilemma ikväll! Det gäller min nya vän,TV;n!

Går sjukt mycket ikväll,och igår gick det ingenting.Varför är det alltid så?

Ny serie, gossip girl 20,00- 21,00  - Sägs att den är väldigt bra.
Andra Avenyn 20,00-20,30, också skit bra serie  (som jag försöker följa)
21,00-22,00 börjar det otroligt roliga programmet- I huvudet på gynning, ett måste!
21,00-22,55 -50 first dates,aldrig sett, är den bra?
22,00-23,55 Alla älskar alice, har iförsig sett den,men det var länge sen
22,00-22,55 Brothers and sisters, en serie jag också försöker följa!

Hur ska jag göra? Måste allt går samma kväll? ÅH!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: