Duktig på att spendera

Har prickat av en hel del på listan idag. Klarade först och främst av att gå upp imorse,helt på min egen hand.Visst jag blev väckt men senså.Kom iförsig lite försent men det gjorde inget.Bara någon minut. Det var tänkt att SO arbeten också skulle redovisas idag men icke sa nicke.Har iallafall fått mitt nya bankkort nu,så solat,köpt pengar till mobilen och käkat lite loffes har gjort att jag snart inte har så mycket pengar kvar till annat.Tyvärr. Har även varit på Södra Latin,södershöjder.Fint men inte riktigt jag där heller tror jag.Så Norra Real och Södra Latin ska bort från söklistan.

Imorgon blir det nog stan med matte och nicke.Lite shopping och fika förhoppningsvis. Efter det blir det nog tjejkväll hos jessan om inte annat. Trevligt Trevligt..

KOMMENTARER


Skönt att ha prickat av en del saker =)

2008-01-24 // 20:36:31

svar: ja, det kan jag nog göra. Mejla till [email protected] och berätta hur din header/banner ska se ut(de som är längst upp på bloggen) bakgrund och sånt får du fixa själv, eller kan fixa bakgrund om du inte vet hur man gör :) men bara det.

2008-01-24 // 21:31:03
sofia

ja, myskvällen kommer bli super ;P

2008-01-25 // 00:31:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: