google it

Har precis varit på ICA.Tur att det ligger så nära för såna här tillfällen! Hade nämligen ingen mat hemma,(nästan,inget jag ville ha iaf) så var tvungen att låna lite pengsing från mamma.Eftersom att mina pengar är helt slut och för att jag har tappat/kan ha blivit stulet mitt bankomatkort,(men duktig som man egentligen inte kan säga att jag är (haha) så har jag spärrat det.)Hoppas ingen hann göra något med det före bara. Lite besviken över mig själv eftersom att jag hade nästan bestämt att jag skulle ta mig till stan och faktiskt hitta ett par jeans den här helgen.Men icke sa nicke.

Istället för att spendera massa pengar idag så har jag spenderat min dag framför google.se.Det är nämligen så att vi ska redovisa ett SO-arbete imorgon och jag hittar inte mitt.Troligtvis ligger det kvar på skolan men eftersom att det är stängt på helgerna så fick jag skriva om HELT OCH HÅLLET utifall att det inte ligger där. Så det är väll det jag i prencip har gjort idag.Och åkt från morfar med tussan,OCH varit på ICA och handlat. Händelserik dag?

Och pengarna är slut på mobilen så jag kan inte sms:a heller,haha,om jag får tid ikväll/natt innan mamma kommer hem ska jag slå mig till ro i soffan,ringa lite softa samtal och sen kolla på OC,Hoppas Hoppas!
Men är iallafall färdig nu,så jag ska gå och laga lite god mat och sen måste jag röja hela lägenheten.Tänk att den kan se ut som skit när jag knappt har varit här och ingen annan heller? Hela lägenheten är verkligen ett bombnedslag,och då ska vi inte snacka om mitt rum!
Back to work..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: