killar/tjejer

Ett av gårdagens heta samtalsämnen var,vad man egentligen ska köpa i present till en kille? Någon av killarna sa då direkt att det var mycket svårare att köpa prisent till en tjej?Men vadå?Jag fattar nada! Hur kan det vara svårt att köpa till en tjej.Det finns ju så otroligt mycket!Smycken,smink,kläder,serie-boxar,billiga parfymer! Men till killar? Det beror ju självklart vem killen man ska köpa presenten till är,men det är så ofantligt mycket svårare.
Försökte iallafall fråga ut vad man kan köpa,som inte kostar flera hundra kronor och som inte är ett par strumpor.Och fick absolut inget vettigt svar alls! Någon som har någon strånade idé till detta problem?

Själv älskar jag att jag få presenter.(who doesn´t?)

röda rosor är underbara,min favorit

något som jag verkligen skulle vilja ha är årsförbrukning av extra Professional,om det är möjligt,skulle behövas:)hah!

bjuden på fika blir oftast jätte mysigt

"vanliga" presenter som jag nämde tidigare,kläder och sånt, är för det mesta trevligt,

Skulle kunna göra den här listan miltals lång men det orkar jag inte.


Ett fett leende,MAAASSSA KÄRLEK och vänner !
Bättre än så blir det inte!






 


KOMMENTARER


honey

hahaha ja det är ju mycket jobbigare med killarnas presenter, det har du så rätt i, tjejer kan man köpa typ allt till,

2008-01-27 // 14:51:28

precis!

2008-01-27 // 19:02:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: