när man tar sig över det jobbiga kommer det alltid något bra.

Kom precis från skolan.Klockan är 14,03 och jag sluta 20 i.Riktigt skönt! Första lektionen va NO prov,andra SO och tredje matte,gjorde diagnosen.- Haha är allt jag kan säga om den! Tur att jag har mina kompanjoner! Äcklig lunch nu igen.Lappkojs?Vem äter det? Just därför sitter jag här,med en skål med snabbnudlar,och en stor kanna vatten.Älska vatten! Iallafall,så vandrade vi till franskan efter lunch och sen tillbaka till matten.Nu känns det riktigt skönt att bara sitta hemma och inte ha massa olika läxor och prov hängandes över än. Har iförsig franska och engelskaläxa men dom är nog inte så jobbiga.

Fick föresten reda på att vi inte har SO imorgon bitti,vilket innebär att jag börjar 9,40 istället för 8,10 eller något liknande.Is´nt that great?



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: