öppet hus

Kan väll inte säga att jag trodde att Norra Real och Kungsholmen skulle innehålla massa vildmarks-människor men trodde iallafall inte att Norra Real innehöll så mycket människor jag skulle vilja umgås med.Visst var endel grymmt snygga,men backslick och sån där östermalm/lidingö dialekt känns inte riktigt jag. Därimot verkade själva utbildningen bra,kanske lite för ambisköst för mig bara?

Kungsholmen därimot var inte alls lika snobbigt.Kändes som det var lite mer "vanligt" folk där.Verkar vara en bra skola.Frågan är bara hur mycket kraft jag är villig att lägga ner, tål att tänka på.

Tror iförsig inte att jag kommer in på någon av dom eftersom att mina poäng inte ligger riktigt åt det hållet.Men blir nöjd om det blir huddinge eller sjödal också,så.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: