Romme 08

image29

Fick verkligen kämpa mig upp från sängen i morse,låg och drog mig och ville verkligen inte! Runt halv åtta snåret blev det ett jävla skrikande på att jag skulle gå upp för att det var frukost och då fick jag kämpa mig upp.Gick alltså upp,käka frukost,och plöstligt kommer jag på att jag inte börjar förens halv nio.
Inte sådär jätte sent men blev besviken eftersom att jag kunde ha sovit den halvtimmen jag låg och drog mig i sängen.Men självklart var det för sent för att gå och lägga sig igen.
Kom iallafall i tid till hemkunskapen.Stort plus till mig själv!!
Våran mat-grupp fick skäll för att det hade sett "förförligt" ut i våran kök förra Onsdagen.Men eftersom att det bara var jag och sofia den här gången så skötte vi oss bättre.Det tyckte tillochmed hon!
Sen gick dagen ganska snabbt.

Bestämde mig för att åka skidor i Romme,trots att jag egentligen ville åka snowboard.Men eftersom att det i prencip bara var jag som ville de och eftersom att jag inte är någon mästare,så får jag åka skidor med dom andra istället.Blir säkert trevligt det också.Får träna på snowboard i sälen på sportlovet och kanske påsklovet också!

Om någon timme ska jag in till stan,möta mamma och sen först på öppet hus på Norra Real och sen Kungsholmen. Fråga mig inte varför. Tror inte dom skolorna är ngt för mig,+ att det finns ingen chans att jag kommer in där.Men kan ju alltid checka in skolorna ändå.För trevlighetens skull, kanske kommer hem med en helt ny tanke om dom.Den som lever får se..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: