systrar

När skoldagen äntligen kom till sitt slut igår traskade jossan med mig hem och kollade på OC.Naturgodis var också inblandat,mums. Runt sex tiden blev hon hämtad hem,och jag träffade killarna för att gå ut och käka.Thai-en blev det.Där spenderades mestadels av kvällen. Trots att jag skulle till Huddinge och var i Huddinge så  var jag tvungen att åka hem och hämta lite saker,och sen åka tillbaka.Inte så jätte långt iförsig men när man missar tåget precis och när dom bara går två gånger i timman,så suger det.Men ringde jossan som fick underhålla mig den halvtimmen,tack för sällskapet!

Idag ska jag först hem och duscha,byta kläder och fixa till mig.Sen ska jag möta pappa och syrrorna(som jag förövrigt inte har träffat sen hmm..somras kanske?)Så det ska bli trevligt.Blir väll lunch på stan och sen bio.Antagligen Bee movie eller Guldkompassen,eftersom att jag har småsyskon.


KOMMENTARER


va mysigt! :)
Hoppas ni får en bra dag!

2008-01-19 // 18:07:40
Anonym

tack vännen

2008-01-19 // 22:51:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: