Torsdag 14,00

Har klarat av ännu en torsdag.Inga höjdarlektioner idag men dagen är kort så det funkar ändå.Iallfall den här veckan.Nästa vecka är det  Nationella i Svenska på Torsdagen.Ursh,vill inte tänka på det.

image30


Nu ska jag sätta mig i soffan,skriva en planering till hemkunskapen,försöka få reda på vad det är för franska läxa och sen kolla på andra avenyn avsnittet jag missade förut.
Såg föresten på den nya serien Gossip Girl igår.Den va precis som jag trodde,en bra tjejserie.Någon som jag defenitivt kommer följa.Efter det såg jag "I huvudet på gynning". Inte alls lika bra som första gången.Och efter det blev det Brothers and sisters.

Vaknade inatt över att jag låg på en av hörlurarna till mobilen.Inte så värst skönt,nej.Upptäckte att jag också hade lyssnat på Rihanna-please don´t stop the music hela natten.Så jag tackar gudarna för att inte hörlurar-sladden  åkte ut ur mobilen.Kanske inte den bästa musiken att vakna upp till..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: