trevlig fredag

Igår var en trevlig dag! Efter att sluta skolan kl tre,skulle jag snabbt hem och duscha och sen till stan med Matte.Som slutade med att Gabbe,Jonte och Nicke också följde med.Seg som jag är missa jag tåget och var tvungen att sitta och vänta i evigheter helt själv.Mötte iallafall upp folket på centralen,fick min första choklad för dagen.Mums!

Strosade runt på stan men var ändå ganska effektiv för att vara mig,köpte både jeans och ett linne. Framåt kvällen blev det middag(sjävklart tog jag samma vanliga onyttiga). Åkte hem vid nio och kom till Jesica kanske vid tio eller något.Hann inte med mycket där innan vi skulle följa Sofia till bussen,som aldrig kom.Fan va jag frös! Slutade iallafall med att hon blev hämtad och a skjussad till OK och mötte upp lite folk där.Blev iallafall en trevlig kväll.
Nu har jag kommit hem igen,känner mig inte helt fräsh.Ska hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer.Låt ödet leda vägen..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: