daaaaaaaaah (?)

Känns mig lite sysslolös. Därför stör jag varenda person som kommer i min närhet. Som tur är så har jag Msn och En telefon! Haha va hemskt det lät, riktigt så är det väll inte ännu. Men jag känner för att störa alla i min omgivning. Hihi..
Anledningen är väll att jag inte kunde festa ikväll, lite synd men det är helt okej, är så sablans trött hela tiden dessutom! Trots att man bara legat i solen hela dagen så känner jag att mina ögon håller på att slockna, förlåt människor men klockan är bara 10! Dessutom är min säng helt obäddad, inga lakan eller någonting, vilket innebär att jag måste fixa det innan jag går och lägger mig. Eller för att göra det enkelt för mig så kan jag ju kanske våldgästa någon.. Seupp gottfolk!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: