för oss som lever :)

Har varit och hjälpt morfar hela dagen. Skulle åka dit kl 12 för att hinna laga lite mat och umgås lite innan jag skulle göra annat och hinna hem innan matchen. Man kan ju säga att jag faktsikt hann det, för det gjorde jag, men det vart en snabbis. Lagade iallfall två maträtter till morfar och fick pengsing för det, det var precis det jag behövde:)! Sen hem en snabbis och sen till stan för att träffa Johanna och Elin och se matchen. Trots att vi inte intresserade oss sådär väldans för matchen så var Sverige inge bra. Stackars Pojkar!  Men men, vi som faktiskt har ett liv utanför fotbollen lever ännu.

Imorgon ska jag nog ut och bränna lite pengar, alltid lika kul! Och det går alltid lika snabbt!:O

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: