so long suckers

Lika varmt idag, minst! Nu är vi ju framme hos farmor och farfar i "Digne les Bains" där dom bor. Det är en jättegullig mellanbstor stad som ligger i södra frankrike. Idag har vi hunnit med bâde det ena och det andra. Bla, shoppat en resbag, baddräkter till syster och kusin, varit pâ en lâââng föreläsning om hur man kör bil eftersom att min farmor râka klanta sig lite framför Polisen för nâgon vecka sedan. Sen har vi varit ute och ätit och lite sâdär. Min syster och min kusin som är i samma âlder har precis gâtt och lagt sig. Klockan är snart nio. Vi ska upp nâgongâng vid ett inatt!! Dâ ska vi hoppa in i bilen och sen bila i ungefär tre timmar för att komma till Marseille. Därifrân ska vi ta bâten klockan sju pâ morgonen, vilken hitt eller hur ( frâgetecknet som jag inte hittar pâ det här trangientbordet). Dock fâr jag träffa min gämnâriga kusin dâ, vilket är bra!  Nâgot som inte är bra är att jag inte kommer kunna somna kl nio vilket kommer resuliteras i att jag kommer ha svârt att väckas inatt. Tur att jag har datorn i mitt rum här med! :)
Imorgon vid den här tiden sitter jag därimot i mitt och min kusins rum pâ Korsika.


Det är skitskönt att vara i värmen, bara sâ ni vet..
<3


KOMMENTARER


Bertil Ericson

Det är söndag 29 juni. Har läst din blogg. Nu vet jag allt, du är framme på Korsika. Gläds med dej!

Den 3.dje juli åker vi till Junsele. Det blir bara jag, Lennart och Karin. Men det får duga. Det är musik och konstvecka just då. Jag önskar dej maximalt sommarlov. Morfar.

2008-06-29 // 15:23:05

vad avundsjuk jag är på dig som får åka till frankrike, världens coolaste land:)

2008-06-29 // 19:14:55

Nej jag vet!! När kommer du hem? Saknar dig med:(

Är allt bra på din del av världskartan?:D Hoppas du har det bra i alla fall och hälsa alla du med:)

Vi ses när jag kommer hem <3

2008-07-17 // 22:01:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: