storstan är min grej

Sitter just nu hemma hos Jessan. Vi har inte hunnit med mycket alls idag, vakna någongång för två timmar sedan och sen har vi bara ätit lite och varit ute me hundarna. Jessan har ju två stycken bordercollie som är väldigt söta. Fia- lutten och bellsan. Träffade också på massa golden retriver (haha konstig stavning?)  som jag blev väldit sugen på att skaffa. Älskar dom, dom är så gulliga. Mamma har ju sagt att när jag flyttar hemifrån så ska hon flytta någonstans vid vattnet och staffa en hund. Så vi får väll se om det blir en sådan någon gång i framtiden. Hoppas på de. Själv kan jag ju inte skaffa de nu eftersom att vi har katt och bor i en lägenhet. Och i ens första lägenhet om några år, känns inte heller så lämpligt.

Men men.. Om jag ska skaffa något husdjur när jag blir äldre ska det iallafall bli en golden eller en häst. Och eftersom att jag aldrig skulle bosätta mig på landet så verkar hund det bästa valet.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: