trevlig dag

Vaknade ganska tidigt av att min moster ringde och bokade lunchen en timma senare. Så vid 1 snåret så var jag vid Solna Strand och lunchade med min moster Charlotte.Vilket var mycket trevligt må jag säga! :)
Följde sedan med upp till hennes jobb för att checka in stället och stannade och pratade med hennes chef, lite roligt.
Någongång vid tre var jag i stan igen, kollade lite snabbt men var så trött så jag åkte hem nästan direkt. La mig framför tv:n och låg där och kolla bla på gamla avsnitt av The Hills. 
Runt 6 åkte jag in till stan igen och träffade Mr "svensk". Hängde runt lite på söder och köpte Sverige tröjor båda två. Trots att ingen av oss är helsvenska.(haha) Hittade en park någonstans och la oss där. Sen fick han den galna iden att gå igenom en gammal lång tågtunnel, så efter mycket om och men så gick vi igenom och kom till en ny park, där vi la oss igen. Haha! Det var ju fortfarande ganska fint väder, men runt 10 började solen gå ner och det blev kallt, så vi gick till Daisy's och tunnisen käka fettomat. Släpande tillslut med honom till Kungsan där det var FETT MED FOLK. Det blir verkligen maffigt när alla jublar när Sverige gör mål. Sverige vann ju också, blev lite förvånad faktiskt. Men bra jobbat !
 
Haha, med snyggaste tröjan på och allt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: