Måndag

Har varit skitslö hela dagen i prencip. Har bara varit till Woody och kollat tapeter, börjat smått som smått med att tejpa i rummet och sen har jag bara varit lam och slappat. Är helt sjukt trött nuförtiden, tacka gudarna (?) för att det är sommarlov! Precis vad som behövs. Dock är min mamma hemma och väcker mig varje morgon. Det är väll egentligen det som är anledningen till att jag är trött hela dagarna också. Men men.. Tänkte att jag skulle behöva komma ut i luften lite efter maten så jag tog en promenad/joggingtur i Älvsjöskogen. Mötte även Christian där,som också hade sprungit. Fick reda på att han läser min blogg! Något jag aldrig kunde tro! hejhej,chrille! Haha!

Imorgon får jag inte heller sova ut helt. Då ska jag nog träffa Matte my broo för en snabbfika på förmiddagen. Sen ska jag väll hem, fixa lite i rummet och packa. Funderar också på att kolla lite shopping även om vi bara åker till Huddinge.
Nu när jag väl har en stor väska med mig, då måste den ju vara full, annars äre ju inge kul...

KOMMENTARER


Jag och Anna var också där i dag :) I skogen asså, haha :D

2008-06-23 // 23:10:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: