Midsommar

Och så var midsommarafton över. Har hälsat alla mina vänner "trevlig midsommar" som jag hoppas alla fick på mobilen! Själv har jag haft en lugn dag, varit hemma och fixat lite, besökt Älvsjöskogen för en rundtur, lagat mat och självklart ätit den.God var den också(!) men jag föredrar lite mer kryddad/starkare mat. Svensk mat är ganska tråkig. Men min och mammas mat blev iallfall helt ok, så jag tog lite foton men jag visar dom någon annan dag.(om jag kommer ihåg)

Har också kommit på att det bara är 6 dagar kvar tills jag åker till la France, med min syster för att träffa hela tjocka släkten och sen några dagar senare åka ner till Korsika. I tre veckor. Jag ber till gud och hoppas att det ska vara solig varje dag. Jag ska bli brun, jag ska bli brun, Jag Måste bli brun. Anna har skrämt bort mig från solariet (vilket iförsig är bra) och den svenska solen..ja, vad finns det att säga om den? Totalt värdelös! En hel månad utomlands borde man väll få bränna av(?). Lilla Sofie lyckades väldigt bra! Hon kom nämligen hem efter två veckor på Mallis och var neger. Det är precis samma sak med min syrra Sofie, hon blir också skit brun på noll-tid. Det är någon speciellt med dom där Sofie alltså,haha!:)



Jag och syster förra sommaren!


Nu är det iförsig bara 5 dagar kvar till vi åker..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: