a walk to remember

Har precis sätt mitt tillbaka blodcirkulationen i kroppen. Var stel som 'jag vet inte vad' efter tvåm timmars prommis med Sofia i det här jävla vädret. Försökte värma händerna genom att klappa händerna påvägen hem men det blev inte ett dugg varmare för det. Och när jag väl kom hem i värmen frös jag så mycket så jag fick totalt byta kläder, satte på mig dubbla strumpor + tofflor, mjukisar, t-shirt, fleece, dunjacka och till det mina tjockaste vantar, och trots det frös jag! Först nu någon halvtimme efter kan jag röra fingrarna igen. Men dunjackan sitter kvar.

Direkt när jag kom hem försökte jag också hitta något varmt i kylen(?) smart va. Hittade iallfall bär och värmde på dom i mickron en snabbis. När jag tog ut dom tog jag först handen på sidan och sen under, och efter några sektunder bara flög skålen iväg. Ungfär som när man får en stöt. Jag kände inte värmen men ändå så bara flög den bort från min hand och allt skvättes ut i hela köket. Perfekt liksom ? Sen gör jag samma sak med pastan. Tänk vad den här kylan orsakar!


Dagens bästa
Vi skulle ut på promenad i Älvsjöskogen..

Sofia: Ska du ha väska med dig?
Jag: Nej,vi ska ju bara gå i skogen.
Sofia: haha joo men jag tänkte på att ha me sig typ matsäck som godis ?
Jag: HAHA!
Sofia en stund senare..
Ska vi gå?
Jag: aa.. snart, säger till..
Sofia: ok, under tiden kan jag gå och fylla väskan med godis.
Och juste, ska jag ta med mig tårta också?

KOMMENTARER


Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-23 // 19:19:53

Haft en bra dag ? ;)

2008-03-23 // 19:23:58

ha en trevlig kväll=)

2008-03-23 // 19:24:07

Men va fan om man ska gå så långt så behöver man ju energi med sig eller hur ? (a)

2008-03-24 // 09:31:44

ehm inte idag iaf, men onsdag passar typ perfekt för mig, tror ja, för imorn ska jag typ vara med en polare, men låter onsdag bra ?

2008-03-24 // 11:13:18

det går säkert,vi kan ju höras då!

2008-03-24 // 14:47:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: