brandmän vs polis

La mig på tok för sent igår eftersom att jag inte vaknade förens vid 1 tiden idag, (när vi hade bestämmt att åka från Stuvsta senast halv 12.) Som tur var hade dom inte åkt utan mig(!) Eftersom att jag bor närmare pendeln och dom tuben så möttes vi upp på centralen. Gick och mötte gabbe & Co. Tog en snabbis på donken och sedan runt i lite affärer. Eftersom att det inte var några tjejer så gick vi inte in i några tjej-butiker. (förutom när jag drog med matte), men det var trevligt ändå. Hittade alltså inget speciellt förutom en fin jacka på NK.
Framåt kvällen mötte jag upp Sofia,Johanna och Sofie och drog hem till Sofia.Kollade lite OC igen.Hah!

Upptäckte föresten på tåget hem att arbeta som Polis är jävligt ballt.(Var nämligen några på tåget.) Sjukt ballt och sexigt yrke egentligen.Och då menar jag inte kontorsnissarna! De är inte riktigt brandmän men nästan.

För att Inget kan väll ändå slå brandmän och deras slangar..?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: