fyra små ynka dagar

Vaknade lite tidigare idag. Bara den där lilla timmen gör att dagen känns så mycket längre. Ganska skönt faktiskt. Idag ska jag ta en prommis till Huddinge och sedan till morfar. Ikväll tänkte jag iallfall gå och träna. Får se om jag måste gå själv eller om Sofia följer med. Var på tok för länge sen jag var där. Och de menar jag! Har varit förkyld sen innan sportlovet så har inte varit där alls sen dess..

Nu är det bara 4 dagar kvar till skolan börjar igen. 47 skoldagar tror jag Sofia sa att det var kvar på hela terminen? Alltså inget lov innan vi går ut 9an och ska lämna våran älskade klass. Vet inte hur det ska gå,men det löses då..


Imorgon är det iallfall stan med Jessan som gäller. Då ska jag faktiskt försöka köpa något.. High five for that!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: