Götet

Hemma igen från Göteborg. Var ju som sagt där med min mamma för att se konståknings-vm. Var himla häftigt att se dem "live" trots att jag mest kollade på skärmen. Vet egentligen inte varför för vi såg bra, men det var bekvämare. Roligaste var när någon ramla eller gjorde fel för då hörde man hela publiken (som bestog av några tusen) få värsta chocken, alla samtidigt. När det var utdelning av priser så såg det ut såhär.. Var ett franskt par som vann.


Förutom det har jag inte sett stan så himla mycket. Vilket iförsig inte gör mig någonting. Var ju bara där två dagar så det passade bra med konståkning, hotell, lite shopping och café-sittande. Appropå det så måste jag sluta dricka så mycket varm-choklad. Har bestämt mig för att jag bara (?) får dricka det på tre ställen i hela staden, på John Chris, Coffee Cup och Espresso House. Som om det kommer hjälpa mig !?

Lite tråkigt hemma eftersom att alla är bortresta, och jag hemma igen. Fast på  Måndag kommer Jessan hem, Lördag, Jossan och Anna och resten är egentligen hemma. Funderar iallfall på att ta en sväng till Huddinge och kanske morfar. Sen har jag roliga saker planerade i veckan också, som tur är ...

KOMMENTARER


jag är hemma ^^

2008-03-23 // 23:51:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: