hopefully

Är äntligen klar med den där jävla hemkunskapen. Jätte kul var det.Verkligen.. (?) Har egentligen franska också,som jag nyss skulle börja träna på, då jag märker att jag inte ens har böckerna med mig hem. Bra Paula.Bra.

Har iallfall pratat med min pappa och jag har hoppat och skuttat av glädje för vi kanske ska till New York i april-maj på en week-end eller något liknande (eftersom att vi inte har något lov då, tyvärr). Pappa hade missat mitt "jag vill åka utomlands sms" så idag när vi snacka sa jag det igen. Jag nämde ingenting om New York men jag hade det hela tiden i bakhuvudet. Och så säger han det, "kanske en tripp till Ney York?" Fatta hur chockad jag blev. Är iallfall sjukt taggat för det,och hoppas verkligen det blir av!

Här om dagen, eller om det var igår(?) läste jag någon rubrik där det stod att Dollarn hade sänkt och det var då jag kom på att jag ville åka till New York. Shoppa i en sån stor stad där det dessutom är billigt! ojojoj..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: