inget för mig

Första lektionen var gympa. Vi skulle lära oss dansa vals,till balen sen. Jag säger bara HAHA! Det gick åt helvete för mig,speciellt när man skulle dansa två och två. Och det är ju en par-dans så det är förjävligt. Blev totalt utflabbad. Så det blir definitivt ingen par-dans för mig på balen inte. Men annan dans,är jag självklart med på. Det är så mycket roligare. På tal om bal,så har jag inte fixat någonting ännu. Men jag har bestämmt och pratat med mamma om att jag vill klippa mig och slinga håret innan så det är fixat. Problemet är bara vart,vill ha ett bra ställe.

Nu har jag inte tid att tänka på sådant, måste göra hemkunskap. Ska vara inne på Onsdag, (kanske torsdag?). Har börjat men är inte riiktigt färdig.
Puss och kram och ha det bra! <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: