jag vet,jag vet...

Ja,jag vet.Jag stavar ALLT som en jävla kråka!Det är något ni bara får stå ut med.Och förkyld stavas och inte med s,men jag orkar faktiskt inte byta.Inget illa mot er som har sagt till mig,men så är det.Så ni vet.

Nu kan jag iallfall alla hkk glosor helt.Det är någon som jag är lite osäker på,men mamma sa att jag kunde allt så då borde jag kunna allt.Hah.

Och justeja,jag måste bara få säga.
För er som känner mig och har mitt mobilnummer så är det ur funktion fram tills på Onsdag,minst.Bara så ni vet.Så om ni vill något så får ni komma över eller ringa hem,funkar ingen av dom,fattar ni antagligen att jag inte har tid med er...

 Nu ska jag fortsätta med engelskan..och sen andra avenyn :)

KOMMENTARER


vad jobbigt, då kommer man ju inte kunna få tag på dig;P varför fungerar det inte?

2008-03-11 // 07:24:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: