lördag

Skönt med lördag! Min började med våfflor och hallon, mums! Sen efter det så har jag inte gjort så mycket. Pratat med Anna och gått igenom alla anteckningar till SOn och läst lite SO för mig själv. Mer än det kan jag faktiskt inte påstå att jag har gjort. Inte mycket mer iallfall. Men innan jag försvinner hemifrån ikväll ska jag iallfall städa upp mitt rum och ta ett bad och kanske t.o.m öppna en bok (!) Läser fortfarande den där "Killar & Tjejer"- boken. Får aldrig tid/tar mig aldrig tid till läsning som inte är skolböcker. Och eftersom att det inte är mitt stora intresse heller så har jag inte gjort det alls på lovet..

Kvällens planer blev ändrade så vi får se hur det blir..

Trevlig Lördag iallfall!
<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: