new york

Sitter hos morfar nu igen.Har varit här mer än vad jag har varit hemma,dom senaste dagarna. Har varit trevligt trots att jag mest har gjort hemkunskapen.Kan inte göra den hemma för min dator har inget riktigt skrivar program och skrivaren har inget bläck.Så morfar finns nära och bra och här funkar allt som det ska.Dessutom får han lite sällskap och det blir god mat..haha!

Väldigt mycket hemkunskap känns det som, inledning,metod,fakta fakta fakta avslutning,jämförelser, källanvisning och allt vad det är..Har en del kvar.har väll gjort hälften.

Påtal om absolut ingenting så hade jag svenska nationella idag.Muntliga.Skönt att ha alla nationella muntliga färdiga iallfall.Men efter lovet väntar skriftliga i både matte och eneglska.Jippi liksom.. Men som sagt, det är efter lovet.

Imorgon är sista dagen i skolan. En veckas lov väntar. How great is´nt thaat?Och vi har kort dag som tur är. Själv ska jag till götet i helgen men sen ska jag bara vara hemma.Försöka ta det så lugnt som möjligt och umgås med vänner.Ska bli sjukt skönt! Alltid skönt med lov. Fick en idé igår om att jag ville åka till New York med pappa nu på lovet.Smsade men har inte fått något svar så det blir nog inget av det.Eller det blir inget av det.99 %.Skulle varit kul men eftersom att inget är bokat så blir det nog inget av det,och för massa andra orsaker. Men det var en kul tanke iallfall.Man måste ju få drömma..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: