Påsk-lov

Kom för inte så länge sen hem från en dag med Anna och Jp. Var ett jävla tag sen vi var tillsammans allihoppa så det var trevligt !

Just nu sitter jag och funderar på Påsk-godis. Om jag ska gå och köpa eller inte, och var. Svåra val,alltså.. Var lite konstigt idag eftersom att jag är den som äter godis och sötsaker/onyttigheter mest av alla. Men idag var det Anna som köpte godis och det visade sig att Josse också hade en påse nappar i väskan, och Annas bror kom också hem med en påse godis.  Och där satt jag helt utan. Men jag var inte så sugen så det gjorde inget, var mest lite konstig känsla..(haha)

Nu är det iallfall lov. Har även fått omdömmen som jag är nöjd över.VIlket är skönt! Poängen höjs lite varje gång, nu är det bara något enstaka ämnen kvar att höja..:)


KOMMENTARER


Det funkade inte att kommentera det senaste inlägget(?) så jag gör det här istället. Jag ville bara säga att ajg har tagit kortet:D haha

2008-03-21 // 15:34:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: