roligt samtal med syster

Har under kvällens gång haft ett väldigt givande samtal, med min syster på 11 år. Har fått reda på att hon ska/vill flytta till Japan när hon blir äldre. Vi kom in på mitt gymnasieval och sedan vidare på vad vi ville göra i framtiden. Då frågade hon vart jag ville jobba, och jag svarade kanske Sverige eller Frankrike. Hon fick en chock när hon hörde att jag Kanske skulle kunna jobba i Frankrike någon sommar eller så. Den ända anledningen till att det var så oerhört konstigt att jag skulle de, var att det är så mycket turister i Frankrike(?) Jag menar har ni hört något roligare? Som om det är mindre turister i Japan?

Föresten så var den riktiga anledningen till att hon från början kom på att hon vill flytta till Japan att hon hade sett en bra japansk film..
Eller en film som hon iallfall trodde var japansk..!?

KOMMENTARER


Måste bara säga, att du har exakt samma bild som Sanna(sofies syrster sanna), om du inte visste det:)

2008-03-29 // 12:44:53

svar:jupps det är den:)

2008-03-29 // 13:31:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: