thanks guys

Skrev nyss ett långt blogg "inlägg" som jag råkade radera helt plötsligt. Irriterande? JA! Så nu min dag lite mer kortfattad. Träffade O och åkte direkt till thai-en och köpte med oss mat. Var med honom fram till vid 6 tiden då han åkte hem. Några timmar senare tog jag och Sofia bussen till segeltorp och mötte upp Sofie och Johanna. Gick till Fruängen (eftersom att bussjäveln vägra stanna) och köpte lite onyttigheter och spenderade sedan kvällen hos Johanna. Riktigt trevlig dag faktiskt!

Trots att jag påminde er om att det var våffeldagen idag (igår) så åt jag själv inga. Kanske lite dumt men så blev det.


Imorgon (idag) ska jag upp hyfsat tidigt för matte har gett order att vi inte får åka in till stan för sent. Så nu måste jag sova..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: