dag på stan med två riktigt bra vänner

Blev en tripp till stan idag efter school, med Matte och Jossan. Var trevligt. Kollade runt på lite allt möjligt och brände pengar på ingenting som vanligt. Suck! Men jag kollade på min klänning idag igen, tror det får bli den. Den är faktiskt fin, tycker jag iallafall, och mina kompisar verkar också gilla den. Och konstigt nog lyckades jag och Jossan övertyga tjejen från Scala att jag skulle få lägga undan klänningen tills imorgon kl 11. Så imorgon ska jag nog in med mamma en snabbis. På kvällen imorgon ska jag, mamma och morfar, fira morfar på vedugnen! Wii..

image83

image84

KOMMENTARER


Shiiiet vad söta vi är. Jag gillar mitt smile:)fast din min är ju finast;)haha

2008-05-16 // 22:05:18

mmh snygging -.-

2008-05-21 // 17:33:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: