huvudvärk

Riktigt riktigt chill hela dagen. Var i skolan till för ungefär en timme sen och nu ska jag bara slappa mer tror jag. Funderar på att åka till morfar,men har ont i huvudet så jag får se. Hade också tänkt att träna Ki/Box ikväll, så jag hoppas verkligen min huvudvärk går över, har ingen lust att sitta och knapra tabletter..

Jag har föresten hittat skor jag ska ha på balen, nu är det bara klänning och allt därtill som behövs hittas.. Jag har klarat av den lättaste biten, undra om jag någonsin kommer över den svåra (?)
För alla som vill veta så är det ett par vita (typ) Pumps, men inte helt vanliga utan mer med lite glansigt "balklännings" tyg. Så det måste jag åka och köpa någon dag. Har lite andra saker på listan också..För den som vill veta..

Nu ska jag lägga mig i soffan och se om min huvudvärk förhoppningsvis blir bättre. Om några timmar är det The hills också, som jag ar missat flera dagar i rad...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: