Kungisdag

Har varit en helt ok dag,som vanligt.  Franskan är helt mongolid och jobbig, så den suger. Men resten funkar väll. Egentligen funkar franskan också, men den är helt enkelt super trist. Känns så dumt att behöva gå till Kvb och allt också. Gjorde dessutom bort mig lite på moppen,men men, that's me!  

Efter skolan var det iallfall "Kungisdag" eller med andra ord, "en dag då alla ungar från min skola tvingas vara där efter skolan, trots att vi har slutat och så." Konstigt nog fick vi faktiskt något gjort! Hör och häpna! "Min" lilla grupp bestämde oss för att göra placeringen till balen. Och det var verkligen krångligare än vad jag trodde. Verkligen. Alla ska matcha, och alla ska få sitta med dom man umgås med, samtidigt som lärarna ska tryckas in, samtidigt som ingen vill sitta vid lärarna osv. Krångligt krångligt.

Imorgon är det kort dag.Skönt! Tyvärr börjar vi dock med hemkunskap och bjudning. Stressigt kommer det bli, men efter det är det bara musik, och eftersom att jag inte ska ha uppsjungning den här veckan, så ska vi bara sitta utanför och chilla. Och efter det är det lunch, (om det blir äcklig lunch är plånboken redo) och sedan svenska, utan lärare.
 Ska se till att inte somna försent ikväll, (som jag har gjort dom senaste kvällarna)
Så om ett tag kallar sängen, men nu tv:n  <3


KOMMENTARER


haha, fast till slut fick ju jag sitta med lärarna:P

2008-05-14 // 15:47:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: