ohyeah

Jag håller helt ärligt på att få riktigt jävla damp på den här bloggen. När jag ska spara och publicera så försvinner allt. Sen orkar jag inte skriva om! Så har det hållt på några dagar nu. Har också varit rätt mycket i skolan så har inte hunnit skriva så mycket pga det också. Idag var det Ma-prov och Franska uppsats som skulle skrivas. Som tur var så fick jag höra att jag hade höjt mig lite granna också, så det blev jag glad för. Matten säger jag bara Hej och Hejdå IG! I don't care, du kan ändå inte sänka mig!

Fick också reda på att i sommar ska jag och mamma åka Birka Paradise. Bokades idag. Trevligt värre.

Snart är det mat och sen ska jag göra mina två sista läxor för grundskolan! How great is that?! En SO läxa som jag är försenad med och sen träna till Musik uppsjungningen imorgon. Önska mig lycka till!

KOMMENTARER


Den har jag redan åkt med:D (birka paradise)

2008-05-28 // 22:50:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: