serie nörd :)

Kort idag i skolan, som tur är! Kom hem någon gång efter 1 och började plugga direkt. Behövdes ju eftersom att vi har prov imorgon och jag knappt hade börjat. Men det visade sig att det inte var så mycket svårt iallfall. Kan iallfall grunderna nu. Har bara någon enstaka grej kvar.

Iallafall (!) så gjorde vi inget speciellt idag på hemkunskapen, vilket var himla skönt. Dock var det inte så gott med cheescake/ glass som det första man åt på morgonen,men men. Fick även tillbaka proven, som jag inte fatta någonting av, och hann inte fråga heller. Många på kö och musikprovet väntade. Hoppas på VG på det. Sen var det äcklig lunch och sedan svenska. Då fixade vi klart till balen och lite sådant.

Nu har jag (för ett tag sedan) kollat klart på "The Hills"och ätit. Är hemma ensam för tillfället, vilket är himla skönt. Håller på att plugga och kolla lite det sista. Väntar förväntansfullt på att "Gossip Girl" ska laddas klart.(Haha,vilken tv-serie nörd jag är! ) Måste röjja undan här och sedan tänkte jag kanske sätta mig och läsa. Om inte GG har laddat klart då förstås..


later

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: