svåra och avgörande val

Så har en hel helg gått nu igen. Har iförsig inte gått fort alls eftersom att jag bara har slöat i solen, i prencip. Har varit hur skönt som helst! Dock har jag ett avgörande val att göra ikväll. Gymnasieintagningsvalet.  Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra. Beteende på Sjödal först eller Huddinge språk ? Försöker fråga ut alla som jag känner som går på dom skolorna, och har även fått lite tips, men dras ändå till den båda två. När jag tänker ok, jag bestämmer mig för Huddinge så hittar jag någon negativt med den och något posetivt med Sjödal, och samma sak när jag gör tvärt om. Så jag får se hur det slutar...

Nu måste jag tillbaka till mina funderingar och sen blir det Andra Avenyn som jag nyss missade,och sen ett varmt och skönt bad! Hare gött !


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: